Saturday 30 September 2017

Forex Trading Företag Filippinerna


Forex, CFD och Gold. Have en åsikt om US Dollar Trade it. Forex, CFDs och Gold. Forex, Spread Betting och CFDS. At FXCM strävar vi efter att ge dig den bästa handelsupplevelsen. Vi erbjuder tillgång till den globala valutahandeln , Med intuitiva plattformsmöjligheter, inklusive vår prisbelönta Trading Station Vi erbjuder också Forex-utbildning, så om du bara börjar komma i den spännande världen av Forex trading, eller om du bara vill skärpa de handelsverktyg du har utvecklat under åren, Vi är här för att hjälpa vårt kundservice team, en av de bästa inom branschen, finns tillgänglig 24 7, var du än befinner dig i världen. Ta reda på Logga in för ett gratis FXCM-praktikkonto, så att du kan testa plattformen och Uppleva några av de fördelar som vi ger till våra handlare När du är redo kan du öppna ett FXCM-konto med så lite som 50. Utveckling av forex CFD s på margin ger en hög risk och kanske inte är lämplig för alla investerare som du Kan hålla förluster som överstiger inlåning L Everage kan fungera mot dig. Var medveten om och förstå alla risker som är förknippade med marknaden och handel. Före handeln av produkter som erbjuds av Forex Capital Markets Limited inklusive alla EU-filialer, FXCM Australia Pty Limited, alla affiliates av tidigare nämnda företag eller andra företag inom FXCM-gruppen av företag gemensamt FXCM-koncernen, noggrant överväga din ekonomiska situation och erfarenhetsnivå Om du bestämmer dig för att handla produkter som erbjuds av FXCM Australia Pty Limited FXCM AU AFSL 309763 måste du läsa och förstå Financial Services Guide Produktinformation och affärsvillkor FXCM-koncernen kan tillhandahålla generell kommentar som inte är avsedd som investeringsrådgivning och får inte tolkas som sådan. Sök rådgivning från en separat finansiell rådgivare. FXCM-koncernen påtar inget ansvar för fel, felaktigheter eller utelämnanden garanterar inte att informationen är korrekt, fullständig, Text, grafik, länkar eller andra objekt som ingår i dessa material Läs Och förstå villkoren på FXCM-koncernens webbplatser innan vi tar ytterligare åtgärder. FXCM-koncernen har huvudkontor i 55 Water Street, 50: e våningen, New York, NY 10041 USA. ForeX Capital Markets Limited FXCM LTD är auktoriserad och reglerad i Storbritannien Av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689 Registrerad i England och Wales med Companies House företagsnummer 04072877 FXCM Australia Pty Limited FXCM AU är reglerad av Australian Securities and Investments Commission, AFSL 309763 FXCM AU ACN 121934432 FXCM Markets Limited FXCM Markets är ett verksamhetsdotterbolag Inom FXCM-koncernen är FXCM Markets inte reglerad och inte föremål för det tillsynsskydd som styr andra FXCM-koncernenheter, vilket inkluderar men är inte begränsat till Financial Conduct Authority och Australian Securities and Investments Commission FXCM Global Services, LLC är en operativ Dotterbolag inom FXCM-koncernen FXCM Global Services, LLC är inte reglerat och inte föremål för r Egulatorisk övervakning. Prestanda Prestanda Tidigare resultat är inte en indikator på framtida resultat. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alla rättigheter reserverade.55 Vatten St 50: e våningen, New York, NY 10041 USA. Forex, CFD och Gold. High Risk Investment Warning Handel utländsk valuta Och eller kontrakter för skillnad på marginal medför en hög risknivå och kanske inte är lämplig för alla investerare. Det finns möjlighet att du kan behålla en förlust som överstiger dina deponerade medel och därför bör du inte spekulera med kapital som du inte har råd med Att förlora Innan du bestämmer dig för att handla med de produkter som FXCM erbjuder, bör du noga överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel med marginaler. FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till din Mål, ekonomisk situation eller behov Innehållet på denna webbplats får inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat Te finansiell rådgivare. Klicka här för att läsa fullständig riskvarning. FXCM Markets är inte föremål för tillsynsregler som reglerar andra FXCM-enheter, som inkluderar men är inte begränsade till Financial Conduct Authority och Australien Securities and Investment Commission FXCM Markets är inte avsedd Att användas av invånare i Förenta staterna, Kanada, Europeiska unionen, Japan, Hongkong eller Australien FXCM Markets har åtagit sig att behålla de högsta standarderna för etiskt beteende och professionalism samt en hög grad av förtroende och förtroende, som alla Är pelare i FXCMs företagskultur. FXCM har fått ett rykte för rättvisa, ärlighet och integritet och anser att detta är vår mest värdefulla företagstillgång. Vi känner igen att vårt rykte hänger samman med att våra medarbetare följer våra högsta krav på etiskt beteende och Professionalism i utförandet av sina uppgifter, utan vilka vår historia av prestationer inte skulle ha varit möjligt För mer informa Vänligen kontakta oss. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alla rättigheter förbehållna. Din webbläsare är föråldrad. Forex Trading i Filippinerna. Att vara inblandad i valutahandel på nätet kan faktiskt hjälpa till att tjäna några alternativa inkomster. Du måste alltså hålla fast vid några av de Regler i ett bud att ha en trevlig åktur Det är oberoende av din plats, som du kan vara i Filippinerna eller någonstans i världen. Din plats skulle inte göra din handelsupplevelse bättre eller till och med lönsam. Första sak du bör tänka på är att få en tillförlitlig Online-mäklare Mäklaren efter eget val skulle sadelas med ansvaret för att öppna ett onlineexportkonto för dig. Förutom att vara fri från bedrägliga aktiviteter bör din mäklare vara ansluten till ett stort finansinstitut. Ett levande exempel är FXOpen-rykte för kompetens och En felfri affärsstil. Överallt gå över din mäklare s villkor och villkor när det gäller leveranser, bära fram avgifter, provisioner, närvaro av hej Dden avgifter osv. Det är viktigt att du checkar in i Centralbanken i Filippinerna för att se om din mäklare är auktoriserad att göra affärer i landet. Det är viktigt att ta en fot i den här, så att man vet hur mycket pengar man kan kasta i Marknaden, dvs ditt handelskonto Ja, många mäklare där ute håller på med olika investerares behov vad gäller deras investeringsgränser, men det slår slutligen ner till investeraren och vad han tycker är bekväm att sätta i sitt handelskonto. Välj ett konto Som definierar dina investeringsmål I de flesta fall kan ett mini-konto gå så lite som 50, medan ett standardkonto skulle kräva minst 1000. För individer i Filippinerna, kommer jag att rekommendera att du börjar med ett mikrokonto. Bara för att du äger en Handelskonto med en Forex-mäklare betyder inte nödvändigtvis att du startar Forex Trading i Filippinerna omedelbart Om du på något sätt inte har rätt forexutbildning så är det klokt att du tar några ti Ta mig ut och lära mig För att få en bra start bör du gå tillbaka och studera historisk prissättning. Det här låter dig samla och analysera historiska trender. Detta ger dig en djup överblick över det finansiella instrumentets trendmönster. När du har Framgångsrikt avslutat din valutamarknadsanalys, det här är en indikation på att du förmodligen är redo för marknaden. Du måste då få en mäklare, finansiera Forex-handelskonto och genomföra en marknadsanalys. Sätt alltid bakom ditt sinne om att forex är En mycket dynamisk marknad och konstant övning är avgörande, få ett Forex demo konto hos FXOpen och testa dina färdigheter i Forex trading i Philippines. Posted 14 januari 2014.FXOpen Advantages. Narrow sprids från 0 pips på EUR USD. Attractive Forex bonusar På nya trading accounts. Minimum insättning för Forex micro accounts only 1. Minsta insättning för Forex standard konton bara 25.Minimum insättning för ECN STP konton bara 1000.PAMM konton för professionell P Hilippines traders. SWAP-free konton för muslimer islamiska konton. Free obegränsad Forex demo konton available. Margin hävstång från 1 1 upp till 1 500. Bäst i handelsvärlden MetaTrader 4 plattform. On pågående veckovis och månad Forex trading tävlingar ForexCup turneringar. Experienced and helpful live support i Philippines. Published Mon, 06 Mar 2017 17 31 39 0800.Dear Traders, Observera de ändringar som ska göras i FXOpen MT4-servertid GMT-offset i MT4 FXOpen handelsplattform kommer att sättas till GMT 3 söndag 12 mars 2017 Ändringen gäller alla typer av FXOpen-konton live ECN, STP, Crypto, Micro demo ECN, STP PAMM-konton Glöm inte att justera GMT-offset in. Publicerad ons ons 01 mars 2017 20 41 15 0800.As Forex-marknaden ökar efter en slackperiod kring nyår och jul, lanserar vi den 17: e turneringen av Forex Finals Forex Finals är en återkommande handelskonkurrens på levande konton. Tävlingen börjar den 6 mars och kommer att löpa fram till mars31st Registrering är redan öppen Som vanligt kan du räkna generou. Publicerad den 16 februari 2017 19 56 58 0800. Kära kunder, Observera följande förändringar i handels timmar för råvaror och index den 20 februari 2017 på grund av presidentsdagen I USA Valuta par normala handelstimmar Varor Guld - och Silverhandel slutar klockan 20 00 GMT 2 FXOpen Server Tid XBRUSD US Brent Normal Handelstid XTIUSD US Crud. Publicerad den 9 februari 2017 22 23 50 0800.FXOpen erbjuder nybörjare handlare möjligheten Att utöva sina färdigheter genom att gå med i Forex School Februari en ForexCup-handelskonkurrens på demokonton Forex School är en återkommande tävling och deltagande är gratis Forex School Februari kommer att äga rum mellan 20 februari och 3 mars Registreringen är redan öppen Vid t. Publicerad på Mon , Den 23 januari 2017 22 05 00 0800. Den nya 16: e turneringen av Forex Finals börjar den 30 januari och fortsätter till den 24 februari. Forex Finals är en återkommande handelskonkurrens på liveacco Unts Registrering är redan öppen I slutet av turen kommer vi att bestämma de fem största handlarna som kommer att dela prisfonden på 1 400 USD Vinnaren kommer att tilldelas a. Publicerad fredag, 13 jan 2017 19 52 00 0800. Kära kunder, var god Notera följande förändringar i handelstider för CFDs och index den 16 januari 2017 på grund av Martin Luther King Day i USA 16 januari 2017 Valutapar normala handelstimmar Guld - och silverhandel slutar klockan 20 00 GMT 2 FXOpen Server Tid UK Brent Normal trading timmar US Crude och US Natural. Posted 7 april 2014.FXOpen Advantages. Narrow sprids från 0 pips på EUR USD. Attractive Forex bonusar på nya trading accounts. Minimum deposition för Forex micro accounts only 1. Minsta insättning för Forex Standardkonton bara 25.Minimum insättning för ECN STP konton bara 1000.PAMM konton för professionella Filippinska handlare. WAP-gratis konton för muslimska islamiska konton. Fri obegränsad Forex demo konton available. Margin hävstång från 1 1 upp till 1 500.Th E bästa i handelsvärlden MetaTrader 4-plattformen. On pågående veckovisa och månatliga Forex trading tävlingar ForexCup Turneringar. Experienced och hjälpsamma live support i Filippinerna. Jag insåg att du verkligen kan minimera risken i handel För att göra det vill du öppna din Position på valutapar som är korrelerade Om jag vill öppna en position på EURUSD kanske du inser efter ett tag att du kanske har fel, en inställning som alltid är bra att ha. Med det sagt kanske du vill titta på korrelationen Tabellen nedan. I september 2011. Om du vill hantera risken för EURUSD-handeln kanske du vill öppna en position på AUDUSD och andra korrelerade par. Häva och hantera Risk. Lets säger att du går KORT EURUSD för att säkra den risken du behöver Go. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. Doing denna strategi kan ge dig mindre risk för att en gång EURUSD kan gå nedåtgående kan annan valuta gå Uptrend minimerar sålunda Risken Men det minimerar också belöningen Om du vill vara en våghals och förstärka din vinst, kan du använda den här nedan. Dubbla riskavkastningen. Din position SHORT EURUSD för att fördubbla risken du behöver gå. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. Känna vilken valuta som är relaterad till varandra ger dig fördelen att spela dina kort bra om du inte är säker. När Du tänker på forex trading och diagram, vad som kommer att tänka är att, vad tidskartor du är i principerna är fortfarande samma. Ett 1-minuters diagram kommer att vara detsamma som det dagliga diagrammet Vad jag fick reda på förra veckan när jag försökte Handel intradagskarta är att det inte alltid är fallet. Jag handlar framgångsrikt på dagliga diagram och jag älskar friheten det medför, för ibland behöver jag inte handla varje dag och jag får göra något annat medan jag väntar på nästa ljussticka , Det kommer att ta en annan dag Det är därför när jag försökte handla på sma Ller tidsramar Jag har aldrig någon vinst. Jag vet inte Kanske är det bara jag jag följer fortfarande mina regler, men det faktum att intradaghandel är ett helt nytt odjur än de andra diagrammen, inser jag att om jag verkligen vill bli framgångsrik i detta jag Måste behärska ett diagram i taget. Många böcker som hävdar att deras metod är bra på några diagram, vet jag inte. Kanske är min strategi inte så bra. Därför köpte jag några böcker för läsning. Jag ska posta några av de saker jag lärde mig Och testade när jag slutade läsa boken. Att dra nytta av eurozonen skuldkrisen. Du vet vad som gör stora professionella pokerspelare. Det är deras pengarhantering. Anledningen till att det finns få stora pokerspelare och många människor bara spelar med hjälp av lycka Beror på att stora pokerspelare vet hur man använder pengar. De vet sannolikheterna för varje kort de hanteras. De försöker inte driva sin tur även med ett dåligt kort hoppas att deras konkurrens är värre. I valutahandel försöker man vänta på höger Ögonblick för att öppna position snarare än att försöka lycka bara för att du vill öppna en position De flesta valutahandelns fall är att de tenderar över handel. De vill öppna en position bara för att öppna en position. Detta är skadligt för en Bra handelsstrategi, oavsett vilken strategi det är. Money Management, tror jag, är den bästa delen och gör det mesta av en Forex Trading Strategy System för inmatning och utträde som fibonacci, teknisk analys och whatnot är bara den lilla delen En pokerspelare gör Samma sak för att överleva bordet måste han hantera pengarna om det kommer en tid då han lider konsekventa förluster. Handel är samma sätt, du måste överleva konsekventa förluster tills nästa stora trend kommer, där du kan göra tillbaka dina förluster och sedan Några. Idag gick jag förlorad en hel del i veckan på grund av några positiva nyheter om euroområdet och nyheter om USD och alla goda nyheter jag var kort på EUR USD och det slog mig med förlust Men jag är fortfarande i detta spel OchKommer förmodligen under lång tid Den här veckan har varit så känslomässig för mig Inte för att jag förlorade och jag känner mig emotionellt men för att jag aldrig har känt mig så bestämd att det känns som en brinnande passion inuti. Det här är exakt samma känsla som jag kände Innan det är en brinnande passion att förändra för att få de saker som jag vill ha och att göra vad som krävs för att få det att se saker som jag vill ha och vet att det inte finns någon chans att få det förrän jag ändrar mig, mina attityder eller vanor Jag är arg på ett bra sätt Gör mig lust för förändring Gör mig riskerar Gör mig levande. Jag vet att du förmodligen inte förstår vad jag pratar just nu Men för de av er som har gjort någonting i sitt liv på en tärning Och riskera allt bara för det ögonblicket, jag vet att du förstår Det är en bra känsla att riskera något och bli belönad. Det är en bra känsla att driva något, oavsett hur omöjligt det kan tyckas, och bara njut av resan. M lever livet. Enkelt uttryckt, tror jag att jag har hittat Min avsikt och verkliga mål för de närmaste 10 åren Och jag tackar Forex Trading för att få mig att inse allt det. Jag såg denna marknad på AUD USD-par och gjorde en kort bokföring. Jag tror att den kommer att gå ner på grund av det snabba köpets tryck har Nu förmodligen slutade jag fortfarande inte säker på att jag inte har något för att backa upp den här handeln men instinkt jag kan skruva upp det men åtminstone dess listade här och jag kan fortfarande gå tillbaka med alla valutahandeln som jag gjorde. Uppdaterad 10 februari 10 30. Kanske är det därför vi borde inte sätta känslor när vi handlar. Min handel är nu på -23 7 pips. Jag kan fortfarande se att det går ner nu. Det kan lika bra vara på handeln. När jag handlar till 2013 insåg jag att min valutahandel är När jag träffar andra handlare i forumet och när jag handlar till mitt 4 år gör mitt system, från en snabb och snabb handel till en mer mjuk långsam men lönsam och säker låter vi öppna en Handel och titta på det nästa vecka sorts handel Det här tycker jag är bättre än att lida stressen i dagens handel Men som Jag inser det här, jag kanske också postar mindre och mindre eftersom handeln inte har något att vara glada över när jag söker efter längre affärer, reser och söker efter meningen med livet och jag vill inte lämna bakom otaliga nybörjare som fortfarande snubblar i Dark. I har tänkt på en medlemsklubb där jag kan lära dem online en på en eller en signaltjänst som jag kunde kontakta dig om jag skulle få en handel öppnad och stängd Min analys och åsikt och naturligtvis öppna frågor om hur jag handlar Och min indikator, ichimoku Självklart vill jag inte ta betalt men jag tror att det inte skulle vara möjligt eftersom jag skulle anställa människor för att utveckla ett sådant system och jag vill inte vara i den röda zonen eftersom jag inte vill Att använda pengarna för handel för detta. Vad tycker ni om En signaltjänst eller en medlemsklubb eller båda och hur mycket är du villig att betala bekvämt betalning. Jag tror att 99 är motorvägsrörelse. Den senaste veckan har varit bra valutahandel inte så Bra på lokala marknader och aktiemarknaden Men Men det är en annan historia. Typ av övat tålamod, inte bara i handel utan i allmänhet också. Du ser, förra veckan, hackades den här sidan och jag trodde det var en bra möjlighet att testa tålamod som jag aldrig panikade och bara lugnade mig själv att allting Det är okej Nu ser jag tillbaka på det, det kändes ganska bra fredag, jag fick chansen att gå in i en handel som jag tyckte var en bra tid i GBPJPY och USDJPY och jag kommer att granska dem idag. Det är en bra köpmöjlighet Det verkar som om Trenden har slutat för GBPJPY men det är inte så säkert. Även om det inte är slutet på trenden är det fortfarande en liten risk att ta med stora belöningar. Vi borde förvänta sig att priset går upp till 50 fib entrancement. Om det inte bryter Högst på torsdagen kan vi kalla den här handeln ogiltig Ändå är jag i den här handeln och riskbelöningsförhållandet är bra så jag mår fast vid det. Veckovis är på en downtrend och Monthly har just nått stöd Denna vecka kommer att vara avgörande för att sluta Den här månaden s pris. Semnar för mig att det redan Hit rock bottom Så jag tar långa affärer från och med nu Kom ihåg att använda stop-förluster så att du kan minska risken. Göra 2011 25 000 nettovinst på 1 månad. Jag ska höja stekarna Mitt mål från september 2011 till september 2012 kommer att vara att tjäna 25 000 vinst i 1 månad JA En miljon pesos en MÅNAD Jag gillar att skotta mot moonen Att bryta ner betyder att jag borde tjäna minst 833 per dag. Hur ska man nå målet? Studera mer om pengarhantering. Risk mer och vara defensiv. Tänk alltid att jag kanske har fel i en viss handel. Göra mig att tänka defensivt snarare än offensiv och ta onödiga risker. Ta mer risk på framgångsrika affärer och minska risken för felaktiga handlingar. Tänk alltid på utträdet mer än inträdet. Lönestyrning, psykologi och Avsluta strategi. Mål för 2010 DONE D 5.000 vinst per månad i forex trading. I har redan ett handelsmål Men bara för att göra det officiellt, jag ska skriva det på denna tidskrift så att jag kan komma tillbaka senare och se mina framsteg I år 2010, Mitt mål är att nå 5000 per Månad i vinst i forex trading. By slutet av 2010 borde jag tjäna minst 5000 per månad bryta ner det till dagar 5.000 20 250 Det är 250 per dag. Hur att nå målet. Jag ska vara tålmodig. Tra dig bara på längre diagram Daglig vecka Jag har haft väldigt dålig erfarenhet av daghandel men har stor framgång med dagligen och veckovis, så jag klarar mig dagligen och veckovis förrän jag är bekant med dagshandling på demo-konto. Följ utvecklingen. Följ mitt system. Remind Mig själv för att avstå från overtrading. My yttersta målet är att tjäna min första miljon dollar med forex Men det kommer ta ett tag jag vet Bara att hålla ett mer nåbart mål för nu baserat på min erfarenhet. UPDATE per den 1 september 2011 har jag nått min Målet med 5.000 vinst på en månad Det har varit en lång resa och jag var sen i ungefär ett år med att uppnå detta mål Men det har varit ett mycket bra äventyr och en hel del inlärningskurva Först trodde jag att det var omöjligt och nu kan jag flytta Vidare till större saker Bigger betyder större vinst. AUD CAD Da Ily Chart. A textbook ljusstake mönster spottad på AUD CAD En perfekt möjlighet skulle vara att vänta på nästa ljus om det är ett tjurstearinljus då är det en giltig signal Om inte, då kan dess falska larm Risk takare komma in på det här paret nu på den långa Sida Jag har aldrig sett ett stearinljusmönster så lätt som en dag som den här. Människor som är nya på valutahandel eller personer som strävar efter att handla på Forex-marknaden bafflar mig alltid Du vet de typiska personerna som har ett 9-timmarsjobb måndag Till fredag ​​och tror att de själva kan behålla sig med sitt jobb och bli miljonär i valutahandling. Det finns inget fel med detta tänkande och många har börjat med detta Men att tänka djupare om du ska dela din tid Med valutahandling och ditt dagjobb gör det inte bara ett halvt försök att börja med. Du är halv hälften på jobbet och hälften gör din handel. Så du får ingenting alls. Jag säger inte att du borde sluta jobbet till Gör forex Vad jag försöker Att inställa till nya Forex-handlare är öppet sinne och de verkliga förväntningarna i Forex trading. Om du delar upp din tid, jonglering handel och arbete, kommer du att uppnå din egen näring i Forex trading mer än några tiotals år. Aldrig någonsin underskatta Forex Och säg att jag kan göra denna deltid och kanske en dag, jag kommer vara rik C mon man, du tävlar mot de mest konkurrenskraftiga handlare i världen som gör det här jobbet heltid, med miljontals pengar beroende på dem Och att tänka på det Du kommer att vara rik med halv rävansträngning är som att försöka gå till månen med en cykel. Om du vill lyckas i Forex trading bör du vara konkurrenskraftig, ha fokus och aldrig underskatta marknaden. Du kan göra deltid arbeta deltid Handla allt du vill, men ingenting kommer ut någonting bra om att vara en wishy washy son till en pistol. Post navigation. Popular Posts. Forex Mäklare XE Markets - Forex Mäklare Review XE Markets Trade inte 73 kommentarer. Om Forex Filippinerna föddes när en ung busine Ss ägare 39 comments. My Forex Trading Goal mål för 2011 25.000 nettovinst i 1 månad Jag kommer att ra 25 kommentarer. How to Trade Forex Välkommen till hur man handlar Forex Course På denna sida får du 19 kommentarer. Forex Trading Strategy Författaren är En rebell och en hel rumpa till auktoritet 15 kommentarer. Varför alla borde Trad Jag tar tid för Forex trading som jag märker att jag har 13 kommentarer. Forex 101 Forex Basics - Så jag började äntligen göra ett inlägg om grunderna i f 13 commentsmunity För Traders II m skapa en community för handlare och investerare A c 12 kommentarer. Vad är dina mål i Fo 180 pips på AUD USD När folk frågar mig vad jag gör 11 kommentarer. QA Hur kommer du igång Jag är idag vilodag Och Som jag väntar på några timmar 11 kommentarer. Hur handlar Forex. Recent Comments. Recent Posts. Forex och CFD s är leveraged produkter som har en hög risk för ditt kapital och det är möjligt att förlora mer än din första investering Levererad handel kanske inte är lämplig för alla investerare Se se till att du fullt ut förstår riskerna och söka självständig rådgivning om det behövs.

No comments:

Post a Comment