Monday 18 September 2017

Dukascopy Forex Handel


Swiss Exclusive ECN FOREX Trading. For aktiva handlare, hedgefonder, banker och proffs. På Dukascopy Bank SA kan du handla valutor Forex och bullions ädla metaller via samma plattformar. Dukascopy Bank har ett aktieägarkapital på 22 000 000 CHF och ger handel Tjänster baserade på följande huvudprinciper. Samma handelsrättigheter har alla kunder lika möjligheter att tillhandahålla och konsumera likviditet inom affärsmodellens affärsmiljö. Transparent prissättningsmiljö har alla kunder tillgång till samma likviditet till lika priser genom en enda datafeed. Samtidigt utvecklas Sin unika handelsmiljö och tillhandahållande av professionella valutahandelstjänster Dukascopy Bank har valt följande prioriteringar. Åtkomstbaserad spridningsbaserad spridning för EUR USD 0 2 pip, GBP USD 0 5 pip. Säkerheten hos fonderna lär sig mer. Dukascopy Bank SA är som alla banker Och värdepappershandlare i Schweiz, obligatorisk undertecknare av schweiziska banker och värdepappershandlare överenskommelse om Insättningar skydd Klienten s insättningar är skyddade till högst 100 000 CHF - för varje kund insättningsskydd förklaras i detaljer på sin webbplats, på webbadressen Kontrollera andra finansieringsfaciliteter. ECN likviditet 100 200 miljoner på Majors. Wide utbud av handelsorder inklusive stop - loss och limit. Instant execution. No pris och exekverings manipuleringar. Equal priser och likviditet för alla clients. Advanced trading technologies.24 6 telefon trading support. Access till sofistikerade analytics och news. Technological stabilitet. För att få detaljerad information om handelsvillkor snälla Välj ett av ämnena. FOREX-konton Provisioner Övernattningar Margin requirements. Managed konto - Specifikationer för kunder. För att lära dig mer om Dukascopy Bank Forex trading plattform SWFX och annan handelsrelaterad information, skriv oss e-postskyddade ring oss 41 22 799 4888 eller alternativt fråga För en call-back. Dukascopy Platforms. MetaTrader 4.Dukascopy Bank SA erbjuder flera handelsplattformar, inklusive p Opulär MetaTrader 4-plattform. JForex-plattform rekommenderas för manuell eller automatisk handel Denna plattform är avsedd för handlare som är intresserade av automatiserad handel och eller utvecklar och testar handelsstrategier baserade på JAVAs programmeringsspråk. Den huvudsakliga funktionaliteten och gränssnittet för plattformen liknar dem Av Java-plattformen Dessutom finns ett inbyggt gränssnitt för gränssnitt för utförande av anpassade strategier och programmeringskod. Integrerade tekniska analysverktyg tillåter också att följa positioner direkt från charts. Dukascopy JForex Platform. Gränssnittet och tekniska krav på plattformen är Optimerad för att tillgodose behoven hos alla handlare oavsett handelsförhållanden och tekniska begränsningar. Traders kan anpassa frekvensen av uppdateringar för citat och marknadsdjupnivå beroende på hans PC och nätverksparametrar. Samtidigt tillhandahåller plattformen all huvudfunktionalitet i ordning Utförande och positionhantering Marknadsundersökningsverktyg, i Nstant kommunikation och flerspråkigt gränssnitt finns också. Dukascopy Bank SA tillhandahåller sin tjänst för iPhone, iPod, Android och iPad-användare via Swiss Forex Trader-ansökan. Dukascopy Mobile Platform. Dukascopy Swiss Forex App. Risk Disclaimer DailyForex kommer inte hållas ansvarig För eventuella förluster eller skador som härrör från tillit till informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex brokerrecensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller exakta, och analyser är författarens åsikter Och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandling på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Eftersom en levererad produktförlust kan överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du beslutar att handla Forex eller någon annan Finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit Vi arbetar Svårt att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar För att kunna erbjuda dig denna kostnadsfria tjänst tar vi emot reklamavgifter från mäklare, inklusive några av dem som listas i vår ranking och på den här sidan. Vi gör vårt yttersta för att se till att Alla våra uppgifter är aktuella. Vi uppmuntrar dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. Risk ansvarsfriskrivning DailyForex ansvarar inte för förluster eller skador som uppstår till följd av beroende av informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser , Handelssignaler och Forex broker recensioner Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller exakt, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandling på marginal innebär hög risk och Är inte lämplig för alla investerare Eftersom en levererad produkt förluster kan överstiga inledande insättningar och kapital är i fara innan du bestämmer dig för handel med Forex eller något annat Hennes finansiella instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit Vi arbetar hårt för att erbjuda dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar För att kunna erbjuda dig denna kostnadsfria tjänst mottar vi reklamavgifter från mäklare, Inklusive några av de som listas i vår ranking och på denna sida Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är uppdaterade uppmanar vi dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. DailyForex All Rights Reserved 2006-2017.Dukascopy - Swiss Forex Bank och Marketplace. Fair Trading Technology är en extern tjänsteleverantör till kunderna i Dukascopy Bank SA, som ger tillgång till världens största likviditetspool genom MetaTrader 4. Världens största likviditet Leverantör med den största poolen av ECN-spotexport likviditet tillgänglig för banker, hedgefonder, andra institutioner och professionella handlare. En transparent mäklare gör dem till en perfekt passform med målen och filosofierna för Fair Trading Technology, liksom tillgången till den schweiziska valutan Market. MetaTrader 4.Den mest använda handelsplattformen i världen och också den perfekta plattformen för handlare världen över. Den använder ett kraftfullt och innovativt system med flera valutor och kan hantera flera konton samtidigt. Säker, pålitlig och flexibel MetaTrader 4 Plattformen erbjuder användarna en heltäckande mäklare ansökan som har blivit forex industristandard. Hundar av mäklarhus använder MetaTr Plattform 4, ett vittnesbörd om sitt enastående värde för handlare runt om i världen. 1 per plånboksavgift oavsett omsättning. Vi tar ut endast en schablonavgiftsteknisk avgift för handel med T3 Integration Bridge 1 per lot Detta är den mest genomskinliga, enklaste förståingsavgiften och garanterar att alla handlare har samma överkomliga tillgång till Våra transparenta handelsverktyg, oavsett månadsomsättning. Positionerna beräknas på en rundgångsbasis öppen och nära, vilket betyder 1 in och 1 out per lot handlas. Alla positioner, oavsett om de är öppna eller stängda, lösas varje dag klockan 21 00 GMT. Icke-USD-baserade konton, kommer avgiften att debiteras i insättningsvalutan. Alla dina Forex trading-plattformar, synkroniseras hela tiden. T3 Integration Bridge s multiway-körning garanterar att dina affärer är synkroniserade hela tiden, oavsett om du använder dem MetaTrader, Jforex, eller till och med mobilapps. Bringa dina Forex-affärer till den öppna marknaden snabbare. Om du kör T3 Integration Bridge och MetaTrader på virtuella servrar så nära som möjligt till ECN, är dina handelsexekveringstider dramatiskt åter Duced. Verify dina forex affärer gör det till marknaden. Transparens ligger i hjärtat av T3 Integration Bridge, så att du kan se dina affärer på alla plattformar lever för direkt verifiering. Granska Besök webbplats. Ställ över mina fingrar. Också så den nya telefonappen, den nya uppdateringen, ser jag att ikondesignen har ändrats men inget annat ändrats, samma som förrän Fortfarande mycket långsamt, inte tillräckligt med funktion, kan inte zooma bra och inte JAN 23, 2017 - 4 Stjärnor Med förväntan kommer jag att ändra min ränta till 4 stjärnor eftersom de omstrukturerar sin plattform för telefoner och lägger till handelshistoriken till JForex3 Dukascopy Japan är den enda ecn-tjänsten som regleras här i Japan Så jag kommer att hålla mina fingrar korsade Lycka till. Jan 12, 2017 - 2 Stjärnor Jag har aldrig haft några problem med japanska Dukascopy Jag fick avvisad från tog dem ungefär en månad för att svara tillbaka efter några av mina enkla mail Hur som helst är plattformen för ios bara Löjligt kan inte ens visa prisljus ordentligt, det mesta av tiden vann tabellen inte ens laddas för långsamt För långsam, för många buggar och sätt inte nog En kan handla med sitt system För PC-versionen, den senaste byggnaden av JForex 3, fick Bättre men fortfarande finns det många buggar a Nd det är så svårt att ens visa din handelshistoria inom plattformen Och ja jag har skickat det du behöver göra för att göra det bättre för båda programmen, men jag antar att det kommer att ta åldrar att matcha med snälla, bara erbjuda Metatrader 4.Dec 21, 2016 - 3 Stjärnor Fortfarande lite buggar, men när jag frågade dem att fixa, uppdaterade de snabbt och rensade många gånger, de glömde att svara på mail. För IOS-versionen fortfarande inte tillräckligt finns MT4-versionen av deras system, det kommer att bli så Great. Nov 25, 2016 - 1 Star Deras plattform JForex super långsam och dålig funktion med mycket buggar Även med den nya kommer JForex 3 Med ios utan problem Kom igen Dukascopy Erbjuder ren MT4 inte bro och cTrader. Reply av Dukascopy Support Inlämnad 29 november 2016 Kära, n Vänligen ge oss mer information om ditt ärende eller specificera ditt handelskontonummer och det exakta problemet du stött på med JForex genom att skicka detaljer så att vi kan undersöka det och svara på lämpligt sätt. Den här informationen hjälper oss också att förbättra Plattformen. In Du Kaskopi vi strävar efter att upprätthålla hög kvalitet på service och sträva efter att förbättra investeringsmiljön med våra kunder Så vi uppskattar alltid kundens röst och eventuella återkopplingar du erbjuder. Var vänlig skicka din rapport om våra tjänster till och det kommer att granskas snabbt av relevanta Department. Reply av Dukascopy Support inlämnad 30 december 2016 Kära n, vi uppskattar mycket all feedback du erbjuder. Skicka gärna dina kommentarer och förslag på vår plattform till och de kommer att undersökas snabbt av relevanta avdelningar. Också, låt oss veta via Den tid och det datum du kontaktade Dukascopy Japan och fick inte ett svar Vi kommer att undersöka detta problem Faktum är att e-postmeddelanden kan förbli oförlämnade eller obevakade av olika skäl. Reaktivt av Dukascopy Support inlämnad 20 jan 2017 Kära n. Var uppskattar din Feedback På grund av lagkrav i Japan kan vi emellertid inte kommunicera direkt med japanska kunder och ge tekniskt bistånd. Vi ber dig om att hålla kontakten T vårt japanska kundsupport genom att skicka ett mail till och indikera Forex Peace Army i ditt brev. Vi beklagar att du förväntade dig att få teknisk support från Vänligen kontakta Dukascopy Japan eftersom hjälp från Dukascopy Bank inte är möjligt. Vi är seriösa om kunder Feedback och alltid ta hänsyn till det när vi utvecklar och underhåller våra produkter Samtidigt förstår vi att det inte finns någon universell lösning för att tillfredsställa varje persons behov Vi respekterar alla reglerade parter i Forex-marknaden och tror att varje näringsidkare kan välja en plattform som Uppfyller alla sina individuella krav och preferenser Från vår sida gör vi vårt bästa för att göra vår plattform så funktionell och enkel som möjligt. Regarding iOS-plattformen För närvarande jobbar vi med ombyggnad av plattform, stabilitetsförbättringar och nya funktioner för att göra applikationen ännu enklare och Användarvänlig Och samtidigt med att vi erkänner att ingen teknik är perfekt och ständigt arbetar med att förbättra platfo Rm, vi kan inte hålla med det uttalandet att ingen kan handla det eftersom vi får mycket positiv feedback från våra kunder och antalet handlare som använder det ständigt växer. Hantering av JForex 3 Som du har nämnt har vi förbättrat Plattformen och vi kommer att fortsätta att förbättra det i framtiden. Handelshistoriken kan för närvarande nås i våra rapporter, men vi har planer på att lägga till den på plattformen snart. Om du har några andra förslag eller idéer att dela med våra utvecklare, skriv till och Dukascopy Japan kommer att undersöka dem noggrant. Inte riktigt swiss än lettiska indeed. dear handlare, kära Admin, det finns en sak som jag vill uppmärksamma dig på att dukascopy markerar sig som en sann swiss broker. Jag kan inte säga att det är fel ja det är sant men det är sant Med lite drift från deras filial i latvia kan du kolla på den brittiska officiella FCA-webbplatsen där Dukascopy Europe IBS AS adressen Lacplesa Street 20a-1 Riga LATVIA och de har endast europeiskt certifikat Status EEA auktoriserad de är inte FCA auktoriserad vilket innebär som alla andra bedrägerier cyprus, ryska eller australiska eller maltesiska mäklare Om du inte vill bli lurad måste den internationella mäklaren du arbetar med vara under USA, Storbritannien eller Schweizisk inspektion men som jag förklarade ovanför dessa killar är inte jag Självklart sett detta på de andra stora killarna som fxpro de har en filial i Storbritannien som är FCA-auktoriserad och en annan i Cypern som är EES-auktoriserad en i Storbritannien är för rätt handel den i Cypern kan dissappoint du att du kan kontrollera och se till Besöker officiell FCA hemsida av er själva. Reaktivt av Laurent Bellieres inlämnad 15 februari 2017.Dukascopy Bank är schweizisk bank, Dukascopy Europe är lettisk europeisk licensierad mäklare torukojin från Turkiet blandade upp Dukascopy Bank SA och Dukascopy Europe IBS AS, två olika medlemmar i Dukascopy Group Dukascopy Bank är en schweizisk bank baserad i Genève, auktoriserad och reglerad av FINMA som kan verifieras på FINMAs hemsida. Det är också huvudkontoret för Dukascopy Group. Dukascopy Europe är en investering Mäklareföretag som är inbyggt i Lettland och reglerat av FCMC Dukascopy Europe är verkligen auktoriserat att erbjuda sina tjänster inom Europeiska unionen, eftersom det är baserat i Lettland, en statsledare i Europeiska unionen. Den unika närvaron av Dukascopy Bank i Lettland är ett representativt kontor, inte En gren Dukascopy Group är närvarande i åtta länder runt om i världen, inklusive i Japan Dukascopy Europe och Dukascopy Japan är 100 ägda av Dukascopy Bank och erbjuder tillgång till Dukascopy Banks handelssystem enligt vita etikettavtal, vilket innebär att de erbjuder samma exekveringskvalitet och samma data Mata som Dukascopy Bank Vi hoppas att detta förtydligar frågan Ytterligare information finns tillgänglig på sidan av mina tidigare recensioner. De löste problemet med min underhållsavgift, och kanske när något problem uppnåtts till toppledningen löser det omedelbart, jag kommer att dra tillbaka min Ord som beskriver denna mäklare som bluff, men definitivt är de inte det bästa där ute, de måste jobba på sig själva för att lösa al Jag har problem speciellt i kundtjänst och i synnerhet mitt östern. 30 december 2016 - Ingen betyg Hej för alla läsare om du vill bli framgångsrik på detta område, håll dig borta från den här mäklaren, det är helt en bluff som de hade stulit pengarna Som underhållsavgift, de hade den värsta kundtjänsten i världen större delen av sin tid av dig skickade dem ett e-postmeddelande som de kommer att svara endast om du ringde dem och e-postmeddelandena kommer att gå vilse, och om du kallat dem två gånger till exempel kommer de att vara Väldigt arg och kan vara stängd telefonen pls granska min erfarenhet här med Ahmad al Agha, och jag ska berätta för dig ett annat exempel på en av dem som heter Ronnie Kheirallah Jag bad honom att hjälpa till vid öppnandet av alternativkonto, han bad mig skicka många papper Även om det nämns tydligt på deras hemsida att de inte behöver alla dessa saker, komplicerade de allt och den mest rutinmäklare jag någonsin sett var ett sätt att bevara dina pengar. 4, 2016 - 1 stjärna är mycket förvånad över att denna bluffmäklare Fått så högt Poäng, är med dem nu sedan 6 år, mycket dålig kundservice, inget svar på mail eller samtal och mitt kontochefnamn är Ahmad Agha undviker nu att svara eller pratar med mig låg hävstång behöver triple hävstång på helgerna, mycket dålig erfarenhet med dem jag Utmaning om någon är lönsam med dem. Som vid mitt tidigare klagomål har Dukascopy hanterat frågan professionellt och ett avtal uppnåddes. Jag kommer att rekommendera denna mäklare för utmärkt service. Feb 4, 2017 - 1 stjärna Jag skriver denna recension för att uttrycka min besvikelse I Dukascopy. Jag anmälde mig till ett fullt finansierat levande konto 5000 USD för nästan ett år sedan. Låt mig börja med att säga att deras kundsupport och registreringssystem är utmärkt. Banken gör ett bra jobb för att hjälpa kunder med problem och registrering. Min mäklare är också Väldigt hjälpsamt när det gäller att ge den information som behövs. Men jag har sedan dess upplevt något mindre pratat om dessa former, var kontotavgiften för vilande och ingen öppen position inte förklarad för mig när jag Öppnade det här kontot Som en nuvarande kontoinnehavare med ett handelskonto anser jag att det skulle vara vanligt att informera kunder om att avgifterna ska betalas enligt Dukascopy-schema för inaktiva och inga öppna positionskonton. Det hade inte gjort några ansträngningar och bara några minituer Att ställa in en autosvarare till inaktiva kunder för att informera dem om att 100 USD kommer att tas ut inom några dagar av inaktivitet. Detta gör att jag är dissapointed att ingen kontaktar mig eller försökte informera mig om denna laddning jag Jag skriver om detta med 200 USD i underhållsavgifter som kunde ha förhindrats med ett meddelande om tillfredsställelse. Jag har kontakt Dukascopy och väntar på deras svar, jag har begärt en avgift om återbetalning. Jag blev inte medveten om dessa underhållskostnader. Ryad, Saudiarabien. Stilla På demo Acc kommer att växla till live Acc snart, än så länge en ärlig och professionell mäklare. Hej, jag är på ett binärt alternativ demokonto med Dukascopy. Hittills ser jag det väldigt snyggt och rent och väldigt snabbt i att placera sätta eller ringa Beställning jag gör Övervaka prisåtgärder och barer med andra handelsplattformar och det finns ingen stor skillnad i strejkpriserna. Jag hoppas att när jag byter till live-konto borde det förbli detsamma. Jag hoppas att återkallandet av beloppet ska vara väldigt lätt utan panik var jag Söker för att deponera mindre belopp på 1000 USD men jag antar att det minsta beloppet är 5k vilket är mycket högt, de borde minska inlåningsbeloppet för kunder som oss. i registrera ett konto för att lämna denna recension denna mäklare är värst jag upplevde sätta stoppförlust och de Stängde min position 100pips lägre utan anledning Jag tror i grunden att de bara stjäl folks pengar eftersom de är i Schweiz och du är i USA. Undvik dem. De är onda. Den låga spridningen är en annan lögn eftersom de överbelastar dig på provisioner. Jag är mycket tvivlad Om de utför dina beställningar i levande marknad, men spelar mot dig om du öppnar ditt konto för 100 insättningsbonus finns det ingen ledig tårta. Genom modereringsteamnotering.1 Stjärnklassificering removed. To det bästa av vår kunskap E, Dukascopy har inte accepterat amerikanska kunder i flera år Om det har skett en förändring, var snäll och fråga oss. Reaktivt av Dukascopy Support inlämnad 29 december, 2016. Dear dannyacemen, är du säker på att du handlas med Dukascopy Vi har slutat att acceptera amerikanska kunder sedan 2011.Trailing stop. Pending orders. One-click trading. Browser-based platform. Minimum kontostorlek 100.Minimum positionsstorlek 0 01 lot. Spread typ Fixed. Spread på EUR USD, pips 0 3.Trading instruments. MetaTrader 4.Dukascopy Java Platform. Digits after dot 5.Number av valutapar 22.Special noteringar Dukascopy Bank SA öppnar konton mindre än 5000 USD endast för schweiziska invånare. Maximal tillgänglig hävstång för helgerna och andra stängningsdagar ligger normalt på 1 30.19 recensioner av Dukascopy Presenteras här Alla recensioner representerar bara deras författares uppfattning, vilket inte nödvändigtvis är baserat på det verkliga faktum. Tisdag den 25 augusti 2015. Känn en bra mäklare. Slags och sprider sig på sitt finaste. Den fungerar enkelt, men när man når gränserna av Kredit, de skapade problem med deponering alltid Med uttag är det inga problem och det är viktigt för scalping skulle inte rekommendera, men som helhet är det bra. Valdo Uruguay, Montevideo Trading konto 1XXXXX3.Friday, 21 augusti 2015.Quite En bra mäklare, lite bättre än mina andra. De har ett bekvämare stöd och ger bra, artigt stöd. Jag kan inte säga att jag blev miljonär på två dagar med denna mäklare, men alla deras förhållanden i allmänhet är tillräckligt för att tjäna och se resultat jag d Gillar att erkänna att det nästan inte finns några glidningar och bra stabila spridning. Mitt arbete med dem är framgångsrikt, och jag tror att det kommer att bli så vidare. Abdiaziz Canada Trading konto 1XXXXX3.Sunday, 10 maj 2015.3 månader med dem Great ECN broker-lite långsam med Inrättandet av ett konto, bra spridningar och låga platta provisioner är definitivt inte bluff. Michael Segaard Danmark Trading konto DXXXXXXXXc. Sunday, 17 mars 2013. Jag har försökt att öppna ett företags konto Med Dukascopy De verkade som en bra b Smoker med fina spridningar Det kan också vara fallet om du någonsin skulle komma igenom ansökningsförloppet lyckades jag inte med det, inte att de vägrade mig men eftersom processen hittills har tagit 6 veckor och de vill ha några ytterligare dokument från mig jag Har aldrig upplevt något så här Det är ett löjligt slöseri med tid Ansökningsformuläret använder företagsfraser och villkor som jag aldrig har hört talas om om jag försökte google dem utan lycka. De mailade mig massor av frågor specifikt om mitt företag och efter att jag svarade på dem De skickade mig ett annat email med några av de samma frågorna Sammanfattningsvis Om du vill veta hur verklig byråkrati känns, försök bli kund hos Dukascopy - Lycka till. Söndag den 18 december 2011. Jag har ett konto på Dukascopy Bank Perfecto FX så det är lite annorlunda än handelskonto Men jag är helt nöjd med det Kundtjänsten är alltid mycket hjälpsam och deras alla tjänster är mycket högkvalitativa som en typisk schweizisk Bank De är 100 trasparent och mitt konto är tillgängligt när som helst jag älskar Dukascopy. Alex Findlay USA. Tuesday, October 19, 2010.Dukascopy står framför allt Mäklare Jag vill klargöra de många frågorna om huruvida de kommer att införa de nya CFTC-reglerna Den nya CFTC Regler gäller inte för banker Dukascopy är en bank bör vara ok tills 6 2011 Den enda sak du bör vara medveten om är att Dukascopy kommer att ändra det s hävstångskrav baserade på tid på dagen eller veckodagen och likviditeten på marknaden Vanligtvis bara på fredag En eftermiddag. Sunday 3 oktober 2010. Jag tror att dukascopy är en av ledarna i fx marknaden. De är 100 är nackdelen är hög min insättning och komplicerad kontoöppningsprocess, men fortfarande OK. Fredagen den 30 juli 2010. Dukascopy fortsätter Förvånande mig Ständigt förbättra utförandet och samtidigt sänka minimikraven samtidigt som man erbjuder ECN-handel till alla Faktum är att de blivit en bank och nu är alla insättningar i säkra schweiziska händer. Torsdag 3 juni 2010.A Par för ett år sedan skulle det här verkligen inte vara mitt första val för en ECN-mäklare Men nu har sakerna verkligen förbättrats, likviditeten är mycket högre än tidigare och inga problem att bli verkställda.

No comments:

Post a Comment